Overslaan en naar de inhoud gaan

6 merken van hun voetstuk gevallen

Het ondernemersmagazine Sprout schotelde haar lezers in haar nieuwsbrief deze week een artikel voor getiteld #slideshow" title="'6…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het ondernemersmagazine Sprout schotelde haar lezers in haar nieuwsbrief deze week een artikel voor getiteld " title="&;6 bedrijven die van hun voetstuk vielen&;">'6 bedrijven die van hun voetstuk vielen'. Ik zou hier het woord bedrijven willen vervangen door merken. Maaike Boersma laat een zestal merken de revue passeren, die korter of langer geleden een flinke val van hun voetstuk hebben gemaakt. Werk voor de merkendokters!

related partner content for mobile comes here

Ze schrijft onder ander over h et inmiddels bekende iPhone debacle (waar ik vorige week ook al over schreef). Commercieel blijkbaar in Nederland nog geen debacle, aangezien T-Mobile de voorinschrijving gestopt heeft. Naar hun zeggen door een overweldigend succes. Of zou er toch meer aan de hand zijn?

Verder nemen in het artikel van Boersma Hummer,BP, Toyota, Buckler (wie kent het nog?) en Marco Borsato plaats in de bezemwagen.

Mooie voorbeelden hoe het onderhouden (en vooral behouden) van een merk van levensbelang is.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in