Drie nieuwe marketingmanagers Heineken
Alle drie de marketingmanagers zijn afkomstig uit de eigen organisatie en rapporteren aan Hans Böhm, marketingdirecteur Heineken Nederland.
Ralph Rijks gaat als marketingmanager het Heineken-team aansturen. Momenteel is Rijks werkzaam als senior brandmanager voor ‘specialties’ merken zoals Jillz, Strongbow en Wieckse. In 2007 begon hij bij Heineken als senior brandmanager voor Amstel. Rijks volgt Reinoud Wolff op die per 1 september het bedrijf verlaat om voor zichzelf te beginnen.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaMaud Meijboom-van Wel (foto rechtsboven) is per 1 augustus benoemd in de functie van marketingmanager Amstel. In haar huidige functie is ze als National Account Manager Modern Trade onder meer verantwoordelijk voor het account Ahold (AH en Gall&Gall). Meijboom-van Wel volgt Chris Lakens op die per 1 augustus wordt benoemd als Heineken Country Manager in Puerto Rico.
Marie Monique van der Salm krijgt de nieuwe functie marketingmanager Cider & Specialties. Ze is momenteel nog werkzaam als senior brandmanager Sourcy en Crystal Clear bij Vrumona. In deze functie was zij onder meer verantwoordelijk voor de introductie van Sourcy Vitaminwater, Crystal Clear Shine en Crystal Clear in de horeca.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid