Overslaan en naar de inhoud gaan

Drie nieuwe marketingmanagers Heineken

Heineken Nederland heeft per 1 augustus 3 nieuwe marketingmanagers aangesteld: Ralph Rijks, Maud Meijboon-van Wel en Marie Monique van der…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Alle drie de marketingmanagers zijn afkomstig uit de eigen organisatie en rapporteren aan Hans Böhm, marketingdirecteur Heineken Nederland.

related partner content for mobile comes here

Ralph Rijks gaat als marketingmanager het Heineken-team aansturen. Momenteel is Rijks werkzaam als senior brandmanager voor ‘specialties’ merken zoals Jillz, Strongbow en Wieckse. In 2007 begon hij bij Heineken als senior brandmanager voor Amstel. Rijks volgt Reinoud Wolff op die per 1 september het bedrijf verlaat om voor zichzelf te beginnen.

Maud Meijboom-van Wel (foto rechtsboven) is per 1 augustus benoemd in de functie van marketingmanager Amstel. In haar huidige functie is ze als National Account Manager Modern Trade onder meer verantwoordelijk voor het account Ahold (AH en Gall&Gall). Meijboom-van Wel volgt Chris Lakens op die per 1 augustus wordt benoemd als Heineken Country Manager in Puerto Rico.

Marie Monique van der Salm krijgt de nieuwe functie marketingmanager Cider & Specialties. Ze is momenteel nog werkzaam als senior brandmanager Sourcy en Crystal Clear bij Vrumona. In deze functie was zij onder meer verantwoordelijk voor de introductie van Sourcy Vitaminwater, Crystal Clear Shine en Crystal Clear in de horeca.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in