ING: Oranje-acties overtreffen verwachtingen
Nederlanders hebben in drie weken tijd 1 miljoen gratis posters van het Nederlands elftal opgehaald. Gestimuleerd door het oranje succes hebben bijna 85.000 Nederlanders een oranje Hyves pagina aangemaakt.
Daarnaast zijn er meer dan vijf keer zoveel bankpassen met oranje afbeelding als normaal uitgegeven en zijn er ook vijf keer zoveel Kinder- en Jongerenrekeningen aangevraagd. Het lied uit de ING WK commercial van Hugh Masekela, 'Dont’t go lose it baby,' staat in de Mega Top-50.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisOp Hyves is Arjen Robben de grote held in het Nederlands elftal. Dit blijkt uit de officiële Oranje Hyves Pimp van hoofdsponsor ING, die gebruik maakt van exclusief beeldmateriaal van de KNVB. Bijna 85.000 oranjefans hebben laten zien dat ze achter het Nederlands elftal staan door hun Hyves profiel oranje te kleuren met de afbeelding van de speler die volgens hen de belangrijkste kracht van Oranje is. Robben wordt op de voet gevolgd door Robin van Persie en Wesley Sneijder.
De tafelvoetbalspellen die kinderen en jongeren cadeau krijgen bij een ING Kinder- en Jongerenrekening zijn ook populair. In een maand tijd is er een stijging van bijna 500 pct in het aantal aanvragen ten opzichte van normaal.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid