Overslaan en naar de inhoud gaan

ING: Oranje-acties overtreffen verwachtingen

Hoofdsponsor ING noemt zijn acties rond het Nederlands Elftal 'een groot succes'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nederlanders hebben in drie weken tijd 1 miljoen gratis posters van het Nederlands elftal opgehaald. Gestimuleerd door het oranje succes hebben bijna 85.000 Nederlanders een oranje Hyves pagina aangemaakt.

related partner content for mobile comes here

Daarnaast zijn er meer dan vijf keer zoveel bankpassen met oranje afbeelding als normaal uitgegeven en zijn er ook vijf keer zoveel Kinder- en Jongerenrekeningen aangevraagd. Het lied uit de ING WK commercial van Hugh Masekela, 'Dont’t go lose it baby,' staat in de Mega Top-50.

Op is Arjen Robben de grote held in het Nederlands elftal. Dit blijkt uit de officiële Oranje Hyves Pimp van hoofdsponsor ING, die gebruik maakt van exclusief beeldmateriaal van de KNVB. Bijna 85.000 oranjefans hebben laten zien dat ze achter het Nederlands elftal staan door hun Hyves profiel oranje te kleuren met de afbeelding van de speler die volgens hen de belangrijkste kracht van Oranje is. Robben wordt op de voet gevolgd door Robin van Persie en Wesley Sneijder.

De tafelvoetbalspellen die kinderen en jongeren cadeau krijgen bij een ING Kinder- en Jongerenrekening zijn ook populair. In een maand tijd is er een stijging van bijna 500 pct in het aantal aanvragen ten opzichte van normaal.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in