Overslaan en naar de inhoud gaan

Loeki de Leeuw vanavond terug op tv

Loeki de Leeuw keert vanaf vanavond tijdelijk terug op de buis in een WK-campagne van Samsung.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Loeki, tot 2004 hét boegbeeld van de STER-reclame, speelt een rol in de nieuwe tv-commercial voor Samsung LED-TV, in te zien op alle populaire zenders. De commercial is geproduceerd door communicatiebureau Quince, dat verantwoordelijk is voor alle multimediale gedaantes van de reclameleeuw: 3D in de commercial, op Facebook en samenvoororanje.nl, als autosticker, in advertenties, maar ook levensgroot als onderdeel van de Oranje ‘building wrap’ op het Samsung hoofdkantoor in Delft.

related partner content for mobile comes here

Gedurende het WK wordt Loeki ingezet voor alle promotionele activiteiten van Samsung rond het WK. Consumenten maken daarbij onder meer kans op het ideale WK-pakket: een aantal 3D-producten waarmee de winnaars van het WK kunnen genieten. De terugkeer en vernieuwing van Loeki is gerealiseerd in nauwe samenwerking met Loeki-eigenaar Louise Geesink, dochter van Loeki’s geestelijke vader Joop Geesink.
De commercial met Loeki is vanavond, 7 juni rond 19:50 uur na het RTL 4 journaal en vóór het RTL Weer, op televisie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in