Overslaan en naar de inhoud gaan

Blyk WK Campagnes

Blyk is het nieuwe mobiele netwerk, waar jongeren mee gratis kunnen bellen en sms'en. Dagelijks worden er 1 a 2 berichten verstuurd. Dit…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Blyk is het nieuwe mobiele netwerk, waar jongeren mee gratis kunnen bellen en sms'en. Dagelijks worden er 1 a 2 berichten verstuurd. Dit kunnen leuke berichten van adverteerders zijn, maar ook non-branded content zoals nieuwtjes, raadsels of freebies.

related partner content for mobile comes here

Met de kwartfinale tegen Brazilie bereikt de Oranjekoorts (bijna) haar hoogtepunt. Blyk heeft de afgelopen weken op het WK voetbal ingespeelt met mobile advertising en non-branded content campagnes. Hieronder staan enkele WK-campagnes vermeld met zeer hoge responsecijfers.

Voor de WK-Wedstrijd Nederland-Dennemarken ontving de doelgroep: Mannen 16-29 jaar de sms met de vraag: Denk jij dat Oranje gaat winnen strak? ^J/N. 66 procent reageerde op dit bericht, waarvan 32 procent binnen 10 minuten! Na de wedstrijd ontvingen de respondenten een video mms, die gebasseerd is op de wedstrijduitslag en het gegeven antwoord . Het bericht bevatte tevens een video trailer van de nieuwe EA Fifa 2010 World Cup game.

Een uur voor de WK wedstrijd Nederland- Kameroen kregen de Blyk-leden de mogelijkheid om een mobiele vuvuzela te ontvangen. De response op de eerste sms 71%. Hiervan antwoordde 80% met Ja.

Om het meezingen van het volkslied te bevorderen gaf Blyk drie uur voor de WK wedstrijd Nederland - Slowakije haar leden de mogelijkheid om het Wilhelmus op hun mobiel te ontvangen. In de mms zat de Wilhelmus tekst en tune, zodat Blyk leden eerst nog konden repeteren om vervolgens mee te zingen met het Nederlands elftal. De respons op de eerste sms was 65%, waarvan 92,6% reeds voor de wedstrijd reageerde. Hiervan antwoordde 82% met Ja.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in