Overslaan en naar de inhoud gaan

Effie Awards doet Effie Campus in de reprise

Effie Awards herhaalt Effie Campus om een cultuur van effectiviteit te stimuleren. 'De eerste editie was een succes.'
Leren van experts, jury & winnaars
Leren van experts, jury & winnaars
© Effie Campus
Leren van experts, jury & winnaars
Leren van experts, jury & winnaars
© Effie Campus

Effie Awards organiseert op 21 mei voor de tweede keer de Effie Campus, met als doel een effectiviteitscultuur te stimuleren door kennis en inzichten te delen. De eerste editie was volgens de organisatie een succes.

related partner content for mobile comes here

Tijdens het evenement presenteren effectiviteitsexperts, recente Effie-winnaars, juryleden van de Effie Awards en onderzoekbureaus hun cases, inzichten en visies op effectiviteit.

Mary Hoogerbrugge, namens de Stuurgroep Effie Awards: 'Op de Effie Campus brengen recente winnaars en de juryleden hun kennis over effectiviteit naar buiten en worden de ins-en-outs van het schrijven van een winnende case gedeeld. De Effie Campus is interessant voor iedereen die van de winnaars en experts wil leren.'

Coöperatie

Met Effie Campus, dat vorm kreeg door een samenwerking van VEA en BVA , wil Effie Awards zich te positioneren als kennisinstituut. De Effie-cases laten zien op basis van welke strategische inzichten en keuzes de resultaten zijn behaald.

Op de Effie Campus is er ook aandacht voor het schrijven van een goede Effie-case, het belang van gedegen onderzoeksresultaten en het juryproces.

Effie Awards: 'De Effie Campus is bedoeld voor iedereen die wil leren over effectiviteit: adverteerders en bureaus. En voor iedereen die een goede start wil maken met het schrijven van een Effie-case.'

Meer info hier.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in