Overslaan en naar de inhoud gaan

Batavia Stad, Waternet en Tiktak/Segafredo Zanetti kiezen een nieuw bureau

Accountnieuws: Pünktlich, Scooperz, The Gardeners en Dorst & Lesser wonnen recent een pitch.
Batavia Stad
Batavia Stad

Tiktak/Segafredo Zanetti kiest Pünktlich

De koffie- en theeproducent Tiktak/Segafredo Zanetti slaat de handen ineen met Pünktlich. Het digitale reclamebureau wordt verantwoordelijk voor de concepten, productie en distributie van alle digitale creatie.

related partner content for mobile comes here

‘De consument wil zich kunnen identificeren met het verhaal achter het koffie en thee. Door een emotionele binding te creëren,  nemen we afstand van de huidige functionele insteek’, aldus Sasja van der Leeuw, creative manager bij Pünktlich.

Batavia Stad kiest The Gardeners

Per april is The Gardeners het vaste bureau van Batavia Stad voor campagnes en pr. In samenwerking met Café Society ontwikkelde The Gardeners de strategie, een merkcampagne en het pr-traject met influencers. Deze sluit aan bij de Europese campagne ‘For you to discover’. Deze moet de huidige, veelal negatieve, perceptie van consumenten veranderen; van een ‘plat’ koopjesdorp naar een premium winkelcentrum.

Christiane Anell, marketing director van Batavia Stad Fashion Outlet: ‘We hebben voor The Gardeners gekozen, omdat zij erin geslaagd zijn om onze Europese campagne lokale relevantie te geven en door te vertalen naar een solide communicatieplan.’

 

Waternet kiest The Gardeners

The Gardeners heeft als een van de drie bureaus (Johnny Wonder en Bite) de aanbesteding voor Waternet gewonnen. De samenwerking gaat per direct in voor een periode van vier jaar. Al eerder ontwikkelde The Gardeners een campagne voor het Nederlandse waterbedrijf, namelijk de ‘slootjesweek’.

Maira Evers, managing director van The Gardeners, laat weten dat het de eerste keer is dat het bureau een aanbesteding wint.

LolaLiza kiest voor Dorst & Lesser als socialmediabureau

Dorst & Lesser gaat aan de slag als socialmediabureau van LolaLiza. Dit is een grote speler op de Belgische modemarkt, die ook actief is in Nederland en Frankrijk. De samenwerking sluit aan bij de rebranding van de retailer, waarbij digitale groei voorop staat.

Straight away kiest voor Scooperz

Scooperz wordt de socialmediapartner van Straight away, producent van maaltijdvervangende diëten. Als partner zal Scooperz met content en campagnes aan de slag gaan. De social media van Straight away gaat fungeren als platform waar mensen verhalen kunnen delen en waar de doelgroep ervaart dat zij ook online ondersteuning krijgen bij het afvallen. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in