Overslaan en naar de inhoud gaan

Eerste sprekers allOut bekend

Op 16 mei vindt allOut plaats, hét mediafestival van MWG bij Thuishaven in Amsterdam. Het eerste deel van de line-up is bekend!
Victor Knaap - MediaMonks
Victor Knaap
Victor Knaap - MediaMonks
Victor Knaap

allOut bestaat uit drie hoofdonderdelen: het dagprogramma Outspoken, het bekende MWG mediacongres in een vernieuwde en interactieve vorm, het avondprogramma Outstanding, de uitreiking van de prestigieuze AMMA awards met het beste werk van afgelopen jaar en het late-nightprogramma Outrageous, een groot afsluitend feest.

Victor Knaap - Mediamonks
Victor Knaap
Patrick Dixon
Patrick Dixon

Innovatie, technologie en trends

Outspoken bestaat uit een vol en interactief programma, over innovatie, technologie, trends en ontwikkelingen binnen media. Na de keynote plenaire sessie kunnen bezoekers hun eigen middagprogramma samenstellen met break-outs op basis van hun interesses. Hier alvast een tipje van de sluier met de eerste sprekers:

Patrick Dixon (voorzitter Global Change) - Als vooraanstaand futurist en succesvol schrijver geeft keynote spreker Patrick Dixon zijn blik op de wereldwijde trends die de toekomst van de media-industrie gaan beïnvloeden, danwel domineren.

Victor Knaap (Main Monk & CEO MediaMonks) - Hij leidt een van de meest succesvolle creatieve productiebedrijven ter wereld. Zijn zakelijk inzicht en kennis van de industrie maken hem tot een opinieleider voor de gehele digitale sector. Hij geeft zijn visie op de zeer snelle internationale groeistrategie van MediaMonks en de ontwikkelingen in het landschap.

Menno Zevenbergen (Greenhouse_Conversational) - De opkomst van voice. Wordt jouw merk wel of niet uitgesproken?

* Sophie Top (Adidas)

* Ike Picone (Vrije Universiteit Brussel) - Zoomt uit om fake nieuws in een breder kader te plaatsen; dat van een digitale informatiewereld waar verschillende spelers al dan niet bewust beslag leggen op de geest van de mediagebruiker.

Annemarie Swijtink (McDonalds) & Rik Vandewall (McDonalds) - Always open for good times: hoe McDonald’s het favoriete restaurant van Nederland blijft in de digital age.

Wouter van der Horst (Rijksmuseum) - Avengers x Nachtwacht - het verbinden van visuele culturen.

Jarno Stolk (Bchain Media) - De impact van blockchain op de mediawereld.

Taco Rijssemus (IDTV) - Content versus reclame, een routekaart voor contentmarketing. 

* Ronen Wolf (5PM) & Peter Minkjan (5PM) - YouTube for brands: building audiences and driving value for brands on YouTube.

Stefan Heremans (GfK) - Driving change, before change drives you.Voor elke media en marketing fanaat is dit een waardevolle dag om voorop te blijven lopen met de nieuwste inzichten.

* Marco van Houdt (XITE) - Hoe je als adverteerde de young adults bereikt en activeert in het huidige OTT landschap.

Tickets zijn verkrijgbaar via mwg.nl/allOut

 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in