Partnerbijdrage Marc van de Wiel (Shell): ‘Als je oprecht aandacht wilt schenken aan diversiteit, moet het onderdeel zijn van je DNA’
Partnerbijdrage Marc van de Wiel (Shell): ‘Als je oprecht aandacht wilt schenken aan diversiteit, moet het onderdeel zijn van je DNA’
Partnerbijdrage Marc van de Wiel (Shell): ‘Als je oprecht aandacht wilt schenken aan diversiteit, moet het onderdeel zijn van je DNA’
Partnerbijdrage Tips & tricks voor een winnende AMMA case De MWG AMMA Awards zijn al 19 jaar dé mediaprijzen voor Outstanding campagnes, de opvallendste concepten en de grootste talenten
Partnerbijdrage MWG-event: the power of data & dating David Vermeulen, The Inner Circle, verleidt met big-data
Partnerbijdrage Marc van de Wiel (Shell): ‘Als je oprecht aandacht wilt schenken aan diversiteit, moet het onderdeel zijn van je DNA’ Marc van de Wiel, brand manager non fuel retail bij Shell is één van de sprekers tijdens het Diversity Event op 3 oktober.
Partnerbijdrage Tips & tricks voor een winnende AMMA case De MWG AMMA Awards zijn al 19 jaar dé mediaprijzen voor Outstanding campagnes, de opvallendste concepten en de grootste talenten
Partnerbijdrage MWG-event: the power of data & dating David Vermeulen, The Inner Circle, verleidt met big-data
Partnerbijdrage Marc van de Wiel (Shell): ‘Als je oprecht aandacht wilt schenken aan diversiteit, moet het onderdeel zijn van je DNA’ Marc van de Wiel, brand manager non fuel retail bij Shell is één van de sprekers tijdens het Diversity Event op 3 oktober.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee