Premium Digital transformation / OCTOBER 23, 2019 12:24 LinkedIn, de ideale schoonzoon onder socialmediaplatforms Nepnieuws en trollen vind je tegenwoordig overal, maar je hoort weinig over LinkedIn. Waar zijn die haatzaaiende professionals?
Premium Digital transformation / OCTOBER 21, 2019 15:13 Marketeers opgelet: Instagram wordt volwaardige webshop met influencers als paspoppen Met één druk op de knop producten in-app kopen en afrekenen. Instagram evolueert tot een volwaardige webshop.
Campagnes / OCTOBER 17, 2019 15:24 Disney+ gooit een 3 uur durende commercial in de streamingstrijd The Battle of the Streams is in volle gang. Disney+ laat met gigacampagne zien wat ze allemaal in huis heeft.
Campagnes / OCTOBER 16, 2019 12:27 Doei doei gebroeders Coronel Niets is voor eeuwig, verzekeraar Allianz Direct neemt afscheid van de beroemde en beruchte Tim en Tom Coronel.
Premium Campagnes / OCTOBER 16, 2019 11:22 Tropenmuseum laat kinderen Suriname zien zonder 'witte bril' Veel merken wagen zich aan straattaal. Het Tropenmuseum doet zijn 'witte' bril af, en gooit het over een ander boeg. 'Hé, luister dan.'
Premium Customer Experience / OCTOBER 14, 2019 09:24 Avail, nieuwe speler in digitale modemarkt en helemaal millennialproof Elke maand zet Adformatie een talent onder de 30 jaar in de spotlights. Dit keer: Noëmie Haverhals (28), CEO van Avail.
Purpose Marketing / OCTOBER 10, 2019 07:34 Wakker Dier: Aldi en Lidl hebben geen kipvleeswaren met keurmerk ‘De consument kan niet eens kiezen voor een kipvriendelijkere boterham. Dat is niet meer van onze tijd.’
Premium Bureaus / OCTOBER 9, 2019 17:30 Hema, SIDN en Zilveren Kruis eerste klanten van nieuw innovatiebureau Forty Het bureau werkt volgens een methode uit Silicon Valley. Oprichter Jan-Willem van Beek legt uit.
Campagnes / OCTOBER 8, 2019 12:35 ASN Bank presenteert weer een nieuw dier in fabelcampagne Het Overheersbeestje wil geld lenen, maar de bank houdt de deur potdicht.
Bureaus / OCTOBER 8, 2019 10:50 MediaMonks fuseert met Firewood uit Silicon Valley Met de overname spreidt Martin Sorrell zijn vleugels verder uit over de digitale marketingwereld. S4 is nu actief in 23 landen.