Overslaan en naar de inhoud gaan

MediaMonks fuseert met Firewood uit Silicon Valley

Met de overname spreidt Martin Sorrell zijn vleugels verder uit over de digitale marketingwereld. S4 is nu actief in 23 landen.
Martin Sorrell
Martin Sorrell

Het reclame-imperium van de Britse Martin Sorrell, S4 Capital, fuseert met marketingbedrijf Firewood uit Silicon Valley. Het bureau wordt opgenomen in het S4-onderdeel van MediaMonks. Door de fusie heeft S4 nu toegang tot 's werelds bekendste innovatiehotspot.

related partner content for mobile comes here

Firewood werd in 2010 opgericht door het koppel Juan en Lanya Zambrano. Het bureau werkt voor klanten als Facebook, Google (YouTube), LinkedIn, Salesforce en VMware. Wereldwijd telt Firewood zeven vestigingen - Mountain View, Sandpoint, New York, Dublin, Londen en Mexico City - en in totaal werken 300 mensen voor het bedrijf.

Het Amerikaanse bureau werkt volgens een ‘embedded’ model, waarbij de experts intensief samenwerken met  klanten. Het is nog niet duidelijk hoe de samenwerking met Mediamonks eruit komt te zien.

De overnames laten duidelijk zien dat S4 vooral mikt op digitale marketingdiensten. Recent nam de reclamegroep ook het influencerbureau IMA over dat werkt voor klanten als Albert Heijn, Samsung en Heineken.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in