Overslaan en naar de inhoud gaan

Code d’Azur wint Heineken-pitch, wordt digitaal bureau van Sol

Om Sol goed in het digitale zonnetje te positioneren
Sol
© Sol
Sol
© Sol

Voor digitale creatievelingen van Code d’Azur schijnt de zon na het winnen van een pitch bij Heineken. Zij zijn aangesteld als wereldwijd digitaal bureau voor het Mexicaanse biermerk Sol, dat onder de parasol van de Nederlandse biergigant valt.

related partner content for mobile comes here

Alewijn Dekker (managing director Code d’Azur) is enthousiast: ‘Een hele mooie uitdaging. Naast de ontwikkeling van de digitale strategie mogen we ook de creatie en productie van de wereldwijde digitale platformen op ons nemen.’ 

Onderdeel van de opdracht is de ontwikkeling van een global toolkit waarin de strategische positionering van het biermerk uit uitgewerkt voor de social storytelling en activaties in de regio’s.

De samenwerking met Sol is afgelopen heel toepasselijk van start gegaan op het Solstice Festival in IJsland eind juni, dat werd gehouden gedurende de tweeënzeventig uur waarin de zon continu aan de hemel staat.

Dekker: ‘We zijn enorm blij dat we mogen samenwerken met het zonnigste biermerk om samen de brand verder te versterken.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in