Overslaan en naar de inhoud gaan

Het belangrijkste accountnieuws van september

Het was een rustige maand. Dit zijn de belangrijkste accountwisselingen van september.
Maandag
Maandag

Maandag® kiest voor Natwerk

Maandag®, detacheerder in de publieke sector, laat Natwerk een campagne ontwikkelen. Communicatiedirecteur Juriaan Seveke bij Maandag® over de samenwerking: 'Het merk Maandag® is de laatste jaren flink gegroeid en in alle vakgebieden die we bedienen is veel gaande. Tijd om ons verhaal opnieuw te vertellen en te laten zien wat we kunnen. Daarom zochten we een partij die ons niet alleen met de business strategie helpt, maar ook één die creativiteit en lef in de genen heeft. In Natwerk hebben we die partner gevonden.'

related partner content for mobile comes here

Autoriteit Persoonsgegevens kiest voor Monty

Na een pitch kiest de Autoriteit Persoonsgegevens voor Monty. Het bureau bedacht een idee om scholieren, die zichzelf media natives vinden, te motiveren zich in te lezen over hun rechten met betrekking tot de privacy van persoonsgegevens. 

Swinckels kiest voor Benk

Familiebrouwerij Swinckels vraagt activatiebureau Benk om het merk te laten groeien binnen de retail. Bastiaan Krips, joint marketing director Benk: 'Swinckels is een merk met veel potentie. Wij hebben een concept voor een activatie ontwikkeld die we doorvertalen naar de winkelvloer.'

Menzis kiest voor Roorda

Na een pitch heeft Menzis zijn marketingcommunicatie ondergebracht bij Roorda Reclamebureau. De zorgverzekeraar neemt daarmee na 5,5 jaar afscheid van DDB & Tribal dat inmiddels is gefuseerd tot DDB Unlimited. Menzis maakt niet bekend welke andere bureaus aan de pitch hebben meegedaan.

Bynder kiest voor Dept

Bynder, een Amsterdams bedrijf in digital asset management systems, kiest Dept gekozen als digitale partner voor het ontwikkelen van hun nieuwe website. Middels data ontwikkelt Dept een website die voorspellingen doet over de koopintenties van gebruikers. 

Hebben we een account gemist of wil je in het volgende maandoverzicht komen? Stuur dan een bericht naar juul@adformatie.nl 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in