Overslaan en naar de inhoud gaan

Drie marketeers vertellen waarom ze naar Adnight gaan

Rein Bojahr (Albert Heijn), Milan Daniels (Otrium) en Sjors van Drie (Bud) praten je bij over hoe je meer uit Adnight haalt.
Adnight
Adnight

Op vrijdag 4 oktober is de vierde editie van Adnight. Een creatief evenement waarbij vijftig bureaus hun deuren een avond lang voor het grote publiek openen. Geïnteresseerden krijgen zo een inkijkje in de Amsterdamse creatieve industrie. Drie marketeers vertellen waarom ze naar Adnight gaan.

related partner content for mobile comes here
Rein Bojahr
Rein Bojahr

Rein Bojahr (brand campaign manager, Albert Heijn)

‘Dit jaar ga ik voor de vierde keer naar Adnight. Elk jaar met hetzelfde doel om geïnspireerd te worden. Het is in mijn ogen dé plek waar je moet zijn als je iets doet in de creatieve sector. Een avond waarin inspiratie en gezelligheid elkaar perfect weten te vinden. Je kunt op een laagdrempelige, informele manier kennismaken met Amsterdamse bureaus en hun werk.

‘Ik merk dat marketeers soms een afstand hebben met de bureaus waarmee ze werken, je bent immers “klant”. Deze rolverdeling is tijdens Adnight anders, waardoor je belangeloos kennis kunt maken met andere bureaus, hun werk en mensen. Zeg nou zelf, hoe vaak gebeurt het dat je als adverteerder random eventjes bij een bureau binnen kunt stappen?'

Milan Daniels
Milan Daniels

Milan Daniels (co-founder, Otrium)

‘De creatieve sector groeit snel, maar is ook gesloten. Zelf ben ik ook actief geweest in de reclame, maar als je er geen onderdeel meer van bent is het moeilijk om alle ontwikkelingen bij te houden. Voor mij is Adnight daarom een goede manier om te zien wat er allemaal gebeurt in Amsterdam; je krijgt een kijkje bij bureaus en maakt contact met creatief talent.

‘De grote kracht van Adnight vind ik dat je kennismaakt met bureaus waar je anders wellicht nooit was gekomen. Bij het opstellen van mijn route houd ik hier ook rekening mee. Mijn tip: scan alle programma’s, maak een route en pak een elektrische fiets.’

Sjors van Drie
Sjors van Drie

Sjors van Drie (senior brand manager Bud, AB-InBev)

‘Adnight faciliteert op een ongedwongen manier persoonlijke ontmoetingen en goede gesprekken. Ik vind het belangrijk om verder te kijken dan gave casefilms en succesverhalen. Er gebeurt zoveel in reclame, het kan geen kwaad om daar jaarlijks een avond met elkaar bij stil te staan.

‘Je ziet bij Adnight wat er speelt achter de deuren van bureaus. Het is interessant om te zien hoe zij werken met thema’s die ons allemaal bezighouden. Ik verwacht dus een mooie avond vol creativiteit en inspiratie.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Kees Kroot

Tot vrijdag!

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in