Overslaan en naar de inhoud gaan

PR-creatief Jessica Hartley naar communicatiebureau The Humblebrag

Ze wordt managing partner bij de door Lucy von Sturmer opgezette 'duurzaamheidsagency'.
Jessica Hartley (l) en Lucy von Sturmer
Jessica Hartley (l) en Lucy von Sturmer
© Foto: Robert Harrison
Jessica Hartley (l) en Lucy von Sturmer
Jessica Hartley (l) en Lucy von Sturmer
© Foto: Robert Harrison

PR-adviseur en -creatief Jessica Hartley heeft zich als partner aangesloten bij The Humblebrag, het communicatiebureau van Lucy von Sturmer. The Humblebrag richt zich op strategie, thought leadership, persactivatie en content voor culturele, sociale en milieu-projecten.

related partner content for mobile comes here

De Humblebrag werd in 2017 opgericht door Von Sturmer, die daarvoor werkte als journalist, schrijver en communicatiestrateeg. Ze was onder meer Global PR Manager bij MediaMonks en werkte voor NGO’s als Hivos en Solidaridad.

Jessica Hartley kwam in 2006 naar Nederland, waar zij als hoofd PR en awards bij 180 Amsterdam werkte aan campagnes voor Adidas, waaronder Impossible is Nothing. De laatste zes jaar werkte ze zelfstandig en was onder meer verantwoordelijk voor de PR van spraakmakende campagnes als The Next Rembrandt en School for Justice. 

The Humblebrag werkt onder meer voor KLM, Dopper, True Fashion Collective , DDB Unlimited, Spaces Amsterdam en HEIMAT Berlin.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in