Overslaan en naar de inhoud gaan

Toon van Loock wordt mede-eigenaar Het PR Bureau, Lukas van de Ven nieuwe partner Open Now

Nieuwe partners bij bestaande bureaus.
Toon van Loock (l) en Lukas van de Ven
Toon van Loock (l) en Lukas van de Ven
Toon van Loock (l) en Lukas van de Ven
Toon van Loock (l) en Lukas van de Ven

Toon van Loock is mede-eigenaar geworden van Het PR Bureau. Vanaf september dit jaar heeft Van Loock de zakelijke leiding over het creatieve bureau, samen met Jacqueline Bosselaar en Camiel Overgaauw. Van Loock (39) is al sinds 2017 werkzaam bij het bureau als managing director.

related partner content for mobile comes here

Het PR Bureau werkt voor opdrachtgevers als Beiersdorf, HelloFresh, Huawei, PLUS, SNS, W Amsterdam en Zilveren Kruis.

Open Now

Na 9 jaar als creatief directeur bij N=5 werkzaam te zijn geweest, begon het ondernemerschap te ‘kriebelen’ bij Lukas van de Ven. Hij heeft zich als partner bij Open Now aangesloten en gaat aan de slag om gedragswetenschap op een creatieve manier te vertalen naar communicatiecampagnes.

‘Open Now ontwikkelt al jaren sterke strategieën met een wetenschappelijk uitgangspunt. Samenwerken met onze gedragswetenschappers levert geweldige inzichten op. En daar zie ik enorme kansen voor merken’, stelt Van de Ven.

Naast uiteenlopende werkzaamheden voor een gevarieerde groep klanten in de private sector is Open Now één van de vijf bureaus die de komende 4 jaar voor de Rijksoverheid campagnes mag ontwikkelen. Het eerste creatieve werk zal dit najaar al zichtbaar zijn. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in