Overslaan en naar de inhoud gaan

Jhorna Erkens neemt plaats in van Marjan Jansen in directie Bex*communicatie

Jansen verlaat na zeven jaar de directie op eigen verzoek.
Jhorna Erkens
Jhorna Erkens
© Bex* communicatie
Jhorna Erkens
Jhorna Erkens
© Bex* communicatie

Bex*communicatie heeft de samenstelling van de directie gewijzigd. Samen met huidig algemeen-directeur Monique Hendriks komt Jhorna Erkens aan het roer te staan van dit communicatiebureau met vestigingen in Eindhoven en Amsterdam. Marjan Jansen verlaat na zeven jaar de directie op eigen verzoek en gaat zich naast haar bestaande advieswerk richten op de uitbouw van coaching opdrachten.

Jhorna Erkens (44) kwam drie jaar geleden in dienst bij Bex*. Zij werkt voor diverse opdrachtgevers zoals DSM, Heijmans, Essent en Rabobank en adviseert bestuurders op het gebied van crisiscommunicatie, reputatiemanagement, woordvoering en CEO profilering. Ze 
staat ‘te springen om aan de slag te gaan in haar nieuwe functie, die ze uitdagend vindt. De zakelijke wereld verandert nog steeds in een razendsnel tempo. Dat gaat niet meer anders worden. Dat vraagt ook heel wat van ons als communicatiebureau.

related partner content for mobile comes here

Bex*communicatie, dat 32 jaar bestaat, voegde onlangs UWV, TMF Groep, Sitech, Zorgverzekeraars Nederland en ZuidZorg aan zijn opdrachtgevers toe.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in