Overslaan en naar de inhoud gaan

Owned media onmisbaar in de communicatiemix

Sanoma SYNC is de plek waar creatieve concepten, ook voor owned media, worden ontwikkeld
Sanoma SYNC
Laat ons jouw boodschap vertellen
Sanoma SYNC
Laat ons jouw boodschap vertellen

De plek waar creatieve concepten ontwikkeld worden

Of het nu gaat om Content Marketing, Advertising of Performance; Sanoma SYNC is als full service marketingcommunicatie- en contentbureau dé plek binnen Sanoma waar deze disciplines samenkomen. De plek waar creatieve concepten ontwikkeld worden voor paid, shared, earned en owned media. Als het even kan in een slimme combinatie.

related partner content for mobile comes here

Owned media zorgt voor binding

Owned Media is in de communicatiemix van groot belang. Waar paid media vooral zorgt voor bereik, kun je via je eigen kanalen gericht op je bestaande klanten herhaalaankopen stimuleren en je doelgroep zelfs tot merkambassadeurs maken.. Wat weer earned- en shared media op kan leveren.  Alles met één doel: het ontwikkelen van waardevolle en langdurige relaties met jouw doelgroep.

Koester jouw klanten met sterke content die exclusief voor jou is gemaakt. Gebruik je eigen context, je eigen DNA.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Owned media via Sanoma SYNC

Meer informatie?

Wil je weten wat we voor jou kunnen doen vanuit Sanoma SYNC voor owned media en/of een ander creatief concept? Neem contact op via sales.nl@sanoma.com.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in