Media / 7 APRIL 2020, 13:12:00 Eenvoudig impactvol adverteren binnen de juiste context Nieuw: een volledige dag fixed op alle pagina’s van een gekozen channel te adverteren, binnen het gehele netwerk
Campagnes / 1 APRIL 2020, 14:29:00 Het consumentengedrag tijdens het coronavirus Sanoma onderzocht hoe Nederlanders momenteel media consumeren, hoe hun dagelijks gedrag en koopgedrag is veranderd
Gedragsverandering / 18 MAART 2020, 10:58:00 NU.nl over betrouwbare verslaggeving rondom het coronavirus Het coronavirus houdt Nederland enorm bezig. Drie vragen aan Colin van Hoek, adjunct-hoofdredacteur NU.nl
Data & Insights / 15 JANUARI 2020, 09:31:00 Minder waste en meer impact door survey based targeting Het scherper targetten van specifieke doelgroepen zorgt voor effectievere en efficiëntere campagnes
Data & Insights / 26 NOVEMBER 2019, 09:19:00 Waar richt Sanoma FMCG zich op in het nieuwe jaar? Nieuwe Scoupy / Sanoma FMCG directeur Martijn Standaart over de combinatie van individuele aankoopdata met data over mediagedrag
Campagnes / 21 NOVEMBER 2019, 09:30:00 Impactvolle video samenwerking Hasbro x Sanoma Parenting Middels deze campagne wil Hasbro ouders daarop wijzen en bewegen dat wél (of meer) te doen
Campagnes / 14 NOVEMBER 2019, 12:10:00 Creatief partnership VIVA x sloggi Van onderzoek tot impactvolle awareness campagne
Data & Insights / 28 OKTOBER 2019, 15:31:00 Zo haal je meer uit je mediabudget Door data toe te voegen haal je meer impact uit de markting investering
Data & Insights / 10 SEPTEMBER 2019, 09:00:00 Consumenten inzichten telecommarkt Inzichten rondom de interesse, het gebruik en het orriëntatie- en aankoopgedrag van smartphones
Contentmarketing / 3 SEPTEMBER 2019, 08:58:00 Vier vragen aan Marjolijn Hoffmans, marketing manager Donald Duck Donald Duck groeit in zowel print- als online bereik en de vrolijke eend zelf is dit jaar 85 jaar geworden.