Media / APRIL 7, 2020 13:12 Eenvoudig impactvol adverteren binnen de juiste context Nieuw: een volledige dag fixed op alle pagina’s van een gekozen channel te adverteren, binnen het gehele netwerk
Campagnes / APRIL 1, 2020 14:29 Het consumentengedrag tijdens het coronavirus Sanoma onderzocht hoe Nederlanders momenteel media consumeren, hoe hun dagelijks gedrag en koopgedrag is veranderd
Gedragsverandering / MARCH 18, 2020 10:58 NU.nl over betrouwbare verslaggeving rondom het coronavirus Het coronavirus houdt Nederland enorm bezig. Drie vragen aan Colin van Hoek, adjunct-hoofdredacteur NU.nl
Data & Insights / JANUARY 15, 2020 09:31 Minder waste en meer impact door survey based targeting Het scherper targetten van specifieke doelgroepen zorgt voor effectievere en efficiëntere campagnes
Data & Insights / NOVEMBER 26, 2019 09:19 Waar richt Sanoma FMCG zich op in het nieuwe jaar? Nieuwe Scoupy / Sanoma FMCG directeur Martijn Standaart over de combinatie van individuele aankoopdata met data over mediagedrag
Campagnes / NOVEMBER 21, 2019 09:30 Impactvolle video samenwerking Hasbro x Sanoma Parenting Middels deze campagne wil Hasbro ouders daarop wijzen en bewegen dat wél (of meer) te doen
Campagnes / NOVEMBER 14, 2019 12:10 Creatief partnership VIVA x sloggi Van onderzoek tot impactvolle awareness campagne
Data & Insights / OCTOBER 28, 2019 15:31 Zo haal je meer uit je mediabudget Door data toe te voegen haal je meer impact uit de markting investering
Data & Insights / SEPTEMBER 10, 2019 09:00 Consumenten inzichten telecommarkt Inzichten rondom de interesse, het gebruik en het orriëntatie- en aankoopgedrag van smartphones
Contentmarketing / SEPTEMBER 3, 2019 08:58 Vier vragen aan Marjolijn Hoffmans, marketing manager Donald Duck Donald Duck groeit in zowel print- als online bereik en de vrolijke eend zelf is dit jaar 85 jaar geworden.