Overslaan en naar de inhoud gaan

Creatief partnership VIVA x sloggi

Van onderzoek tot impactvolle awareness campagne
sloggi cover VIVA
sloggi cover VIVA

Creatief partnership VIVA x sloggi

VIVA en sloggi zijn een perfecte match en bewijzen dat op alle mogelijke manieren. Het gaat hier niet om een simpel uitgewerkt marktonderzoek, maar om het samengaan van twee merken – door alle kanalen te vullen met het thema ondergoed. 

related partner content for mobile comes here

Doelstelling

De doelstelling van dit partnership is om awareness te creëren voor de nieuwe sloggi EVER Fresh lijn door deze collectie te introduceren bij de VIVA-lezeressen. 

Inzet & uitwerking

De resultaten uit het  'groot ondergoed-onderzoek' (uitgevoerd door onderzoeksbureau Motivaction) ​waren te zien in het grote Geen poespas-nummer van 27 februari 2019. Het covermodel alleen al trekt de aandacht: een jonge vrouw met tussen haar benen een kat. In het nummer zelf krijgt VIVA X sloggi volop plek met redactionele artikelen, PR en een sloggi-advertentie op de achterkant. 

Ook op VIVA.nl kan niemand om ‘Wat draagt de poes?’ heen.

Om het partnership compleet te maken, werd bij sloggi-verkooppunten een megagrote VIVA-cover neergezet en kreeg de consument bij aankoop van sloggi EVER Fresh de Geen poespas-editie van VIVA cadeau. 

Resultaten

Uiteindelijk worden alle verwachtingen overtroffen, met 10.297 views en een CTR van 3,33% (ruim 3x hoger dan verwacht). De Facebook-post ter aanjaging komt uit op een bereik van 20.170. In totaal werden via de campagne 646.467 contactmomenten gerealiseerd. 

Meer informatie?

Bekijk hier de details van de case hier. Mocht je meer informatie willen over deze samenwerking óf zelf een keer willen brainstormen voor jouw merk? Neem dan contact op met B2Bmarketing.nl@sanoma.com

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Peter

Ah, daar duikt de bekende poes tussen de benen weer op. Was natuurlijk ook alweer een tijdje geleden.
https://www.parool.nl/kunst-media/reclamebeeld-radio-538-lijkt-verdacht-veel-op-werk-van-topfotograaf~b27edb68/

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in