Tijdens Museumnacht 2019 (in de nacht van 2 op 3 november), vroeg Waterschap Amstel, Gooi en Vecht aandacht voor een van de belangrijkste taken van het waterschap: het bieden van bescherming tegen het water. De doelstelling van het project was om meer bekendheid te krijgen voor de projecten van Waterschap onder een jonge en relevante doelgroep (bureau: The Gardeners).
Met behulp van zogeheten gevel-mappen werd Het Scheepvaartmuseum voor één nacht helemaal onder water gezet. 'Een schouwspel dat liet zien wat er zou gebeuren als Waterschap zijn werk niet zou doen.'
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROSOnline Advertising Consultant (NL)
VONQOnline communicatieadviseur
Nationale OmbudsmanDe activatie sloot aan bij de programmering van Het Scheepvaartmuseum, dat verschillend werk liet zien rondom het thema ’Stijgende zeespiegel’ en klimaatverandering.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee