Overslaan en naar de inhoud gaan

Mercedes-Benz lanceert speciale schadeservice: Repair & Reconnect

Een nieuwe campagne moet consumenten bewust te maken van de eventuele schade achter een deuk of kras.
Repair & Reconnect
Repair & Reconnect
© Mercedes-Benz
Repair & Reconnect
Repair & Reconnect
© Mercedes-Benz

Mercedes-Benz komt met een nieuwe schadeservice voor de Benelux: Repair & Reconnect. De belofte van de service luidt: ‘Herstelt ook de schade achter de schade’. Een deuk(je) kan volgens Mercedes-Benz grote gevolgen hebben. ‘Er is altijd kans op elektronische schade achter de zichtbare schade. Zoals een sensor die opnieuw gekalibreerd moet worden. Het is dan ook essentieel om schade door een expert te laten beoordelen, zodat dit - indien nodig - met de juiste specialistische apparatuur kan worden gerepareerd.’

related partner content for mobile comes here

 

 

Mercedes-Benz Repair & Reconnect

Een campagne (bureau: XXS) moet de service bekendheid geven. Bovendien moet de campagne, die via diverse media zal worden uitgerold, consumenten bewust maken van het feit dat achter een deuk of kras mogelijk meer schade schuilgaat.

Op de landingspage van Repair & Reconnect geven experts antwoord op veel voorkomende misvattingen.

Credits

Opdrachtgever: Mercedes-Benz Cars Benelux

Verantwoordelijk bij klant: Claire van Hartingsveldt & Michel Ruelens

Bureau: XXS Amsterdam

Account: Daniel Kok, Francis Oud

Creative Director:  John de Vries

Producer: Marcel Ossendrijver

Productiemaatschappij: Czar

Regisseur: Kenneth Mercken

Producer: Willem Bos

DOP: Tibor Dingestad

Edit: Amber Hooijmans

Online & animation: Storm Post Production

Grading: Daphne Maierna

Muziek en geluid: Soundsright

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in