Overslaan en naar de inhoud gaan

Esther Brouwer verlaat TBWA en wordt managing director van Indie

Ze neemt die rol over van Catherine Talpey, die na ruim een jaar alweer is vertrokken naar Adidas.
Esther Brouwer, de nieuwe md bij Indie
Esther Brouwer, de nieuwe md bij Indie
Esther Brouwer, de nieuwe md bij Indie
Esther Brouwer, de nieuwe md bij Indie

Esther Brouwer verlaat TBWA na 12,5 jaar en is de nieuwe managing director bij Indie. Ze neemt die rol over van Catherine Talpey, die na ruim een jaar alweer is vertrokken. Zij is overgestapt naar Adidas en is daar director brand communications operations, een soortgelijke rol die ze eerder bij Nike vervulde.

related partner content for mobile comes here

Esther Brouwer was bij TBWA eindverantwoordelijk voor het Albert Heijn-account en speelde een grote rol in de supermarktmanagers-campagne, maar ook in de social case Appie Today met formats als BuikBillenBonus en Blij met Sjoerd. Ze was de laatste twee jaar managing partner bij het TBWA.

Volgens Brouwer was het na ruim 12 jaar TBWA tijd voor iets nieuws. Bovendien wilde ze werken in een omgeving waar co-creatie en korte lijntjes met de klant aanwezig zijn. 'Bij Indie is dat iets wat van nature al zo gaat en ik ben daar groot voorstander van. Met een klein en vooral enthousiast team snel grote stappen maken en mooie dingen creëren.' 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in