Overslaan en naar de inhoud gaan

TUI in Nederland en België voor media naar UM

De samenwerking is per 1 oktober ingegaan.
TUI
© TUI Nederland
TUI
© TUI Nederland

TUI Benelux heeft na een uitgebreide review tussen verschillende bureaus gekozen voor UM als nieuwe mediabureaupartner vanaf 1 oktober 2019 in zowel Nederland als België. UM is in deze nieuwe samenwerking verantwoordelijk voor de mediastrategie en de implementatie hiervan. Eerder zat het merk bij Mediaxplain.

TUI heeft onder meer de merken TUI en Kras. UM is onderdeel van IPG Mediabrands. 

related partner content for mobile comes here

Volgens Roosmarijn Quartier, head of marketing communications TUI Benelux, heeft het reismerk voor UM gekozen omdat 'de benadering die uitgaat van data en creatie ons heeft overtuigd dat we samen mooie dingen kunnen doen'.

'TUI heeft uiteraard de ambitie om nog verder te groeien. Met UM aan onze zijde geloven we erin dat we die ambitie kunnen waarmaken op een innovatieve en onderbouwde manier. Nederland en België houden wel allebei hun lokale eigenheid en opportuniteiten.'

Carolien van ’t Hek, sinds kort CEO UM: ‘TUI is marktleider en een ambitieuze en snelgroeiende internationale onderneming, die niet alleen in veel landen actief is maar ook in een enorm dynamische markt. Met slim gebruik van data en technologie en de creatieve inzet van media en content willen we deze markt gaan uitdagen.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in