Overslaan en naar de inhoud gaan

T-Mobile Nederland kiest voor iProspect

Het gaat om de performance en digitale business in Nederland.
T-Mobile
T-Mobile

T-Mobile heeft iProspect gekozen voor de performance en digitale business in Nederland. Het digitale-performancebureau van Dentsu Aegis Network, is verantwoordelijk voor alle digitale strategie, inkoop en plannen van Ben, Tele2 en T-Mobile.  

iProspect werkte al voor Tele 2. T-Mobile en Tele2 zijn officieel sinds 2 januari gefuseerd.  

related partner content for mobile comes here

Mark van Dijk, CCO Dentsu Aegis Network, zegt er naar uit te kijken naast Tele2 ook met Ben en T-Mobile en hun mediapartners campagnes te ontwikkelen.

Eerder werd al bekend dat MediaCom de partner is voor offline strategie en inkoop in Nederland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in