Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw margarinemerk The Flower Farm kiest voor Initiative

The Flower Farm is een merk van Marcel van Wing (voorheen partner/oprichter Alfred) en Eric Bras (Salad Signature).
Eatplants
Eatplants

The Flower Farm heeft de media-activiteiten onder te brengen bij Initiative. Het is een nieuw margarinemerk 'met een missie', een initiatief van Marcel van Wing (voorheen partner/oprichter Alfred) en Eric Bras (Salad Signature). Met The Flower Farm willen ze hun steentje bijdragen aan het behoud van het regenwoud. Flower Farm is een margarine zonder palmolie.

related partner content for mobile comes here

Marcel van Wing: 'Wij zijn eigenlijk een beetje de Tony’s Chocolonely van de margarinecategorie; een nieuw rebels merk dat een heel lekkere margarine maakt, waarmee je kunt helpen de ontbossing tegen te gaan. Iedere seconde worden er 169 bomen vernietigd voor onder meer de productie van palmolie. Daarom is ons motto: “Eat plants, not palm, please".'

The Flower Farm koos voor Initiative omdat 'ik ze enerzijds al kende van IPG, door mijn tijd bij – en met Lowe. Maar de doorslag gaf toch wel de betrokkenheid die het team snel kreeg op het onderwerp palmolie en onze missie daarin.'

Léonie Koning, CEO van Initiative: 'Duurzaamheid is actueler dan ooit tevoren en The Flower Farm speelt intrinsiek in op deze culturele aardverschuiving. Bij Initiative geloven we dat de meest succesvolle merken onderdeel zijn van de cultuur. Ze dragen eraan bij en vieren deze.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in