Overslaan en naar de inhoud gaan

Accenture neemt innovatiebedrijf Happen over

De acquisitie breidt de analytics-, design- en engineeringsmogelijkheden van Accenture.
Happen
Happen

Accenture heeft Happen overgenomen, een particulier innovatiebedrijf dat zijn eigen methodes, frameworks en digitale tools inzet om organisaties te helpen met nieuwe ideeën, producten en diensten. Details over de overname zijn niet bekendgemaakt.

related partner content for mobile comes here

Happen heeft zijn hoofdkantoor in Londen en heeft daarnaast kantoren in Amsterdam en New Jersey. Sinds zijn oprichting in 2007 werkt het voornamelijk voor bedrijven in de sectoren consumentengoederen, voedsel en dranken, retail en medische technologie.

Happen heeft innovatiemethodes en -tools ontwikkeld die bedrijven helpen groeien en transformeren. Ook ontwikkelde het bedrijf een bekroonde technologie die consumentenemoties op grote schaal kan volgen en meten.

De medewerkers van Happen zullen zich bij Accenture’s Products Industry X.0-tak voegen. Eric Schaeffer, die leiding geeft aan deze tak  en de Supply Chain & Operations-consultingpraktijk: 'De acquisitie breidt de analytics-, design- en engineeringsmogelijkheden uit die wij gebruiken.'

Happen is de meest recente acquisitie in een serie overnames die Accenture heeft gedaan om zijn Industry X.0-productinnovatiemogelijkheden uit te breiden. In september 2019 nam het het Spaanse  Pragsis Bidoop over. Andere recente overnames zijn die van hardware-engineering-bedrijf Mindtribe, strategisch-designbureau designaffairs en productdesign- en innovatiebedrijf Altitude.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in