Overslaan en naar de inhoud gaan

Brilliant New Products: Consumer Match or Mismatch?

MOA Topic of the Year 2020
Partner
MOA

De MOA biedt alle expertise om organisaties te begeleiden naar een professioneel, toekomstbestendig data- en insightmanagement. Zij bestrijkt het hele terrein van het in kaart brengen van het menselijk gedrag en behoefte, ongeacht de methode van dataverzameling en analyse.

Lees meer

Het MOA Expertise Center is een betrouwbaar en deskundig kennisplatform voor professionals die op dit terrein werkzaam zijn. De MOA volgt de trends om voor haar partners een gids te zijn in een veranderend insight management landschap.

Lees minder
Onderdeel van de MOAwards 2020
Onderdeel van de MOAwards 2020

Organisaties moeten innoveren om winstgevend te blijven en lanceren dan ook veel nieuwe producten en diensten. Er zijn echter nog steeds veel nieuwe producten/diensten die floppen, omdat de retailer ze niet in het assortiment opneemt en/of omdat de consument het nieuwe product/de nieuwe dienst niet meteen omarmt. Inzichten in de redenen waarom nieuwe producten/diensten succesvol worden dan wel floppen zijn dan ook uitermate belangrijk. Om deze reden is “Brilliant New Products: Consumer Match or Mismatch?” als Topic of the Year 2020 gekozen.

Uitgave Topic of the Year 2020

In juni 2020 zal de topic-uitgave “Brilliant New Products: Consumer Match or Mismatch” verschijnen. Dit boek bevat een bundeling van artikelen en cases rondom het topic vanuit zowel de wetenschap als de praktijk. Wil je een inhoudelijke bijdrage leveren aan dit boek? Stuur dan een praktijkcase/ artikel in dat antwoord geeft op het waarom van het falen van nieuwe producten/diensten dan wel over de manieren waarop je nieuwe producten/diensten kunt laten slagen.

Insights Scientist of the Year

De keuze voor een Topic of the Year is onderdeel van de uitreiking van de MOAward Insights Scientist of the Year. Wetenschappers kunnen meedingen naar deze prijs door een publicatie in te zenden die aansluit bij het topic. Tevens is er een symposium rondom het topic op 23 april 2020 in Amsterdam.


Kijk voor meer informatie op moawards.nl of stuur een email naar moawards@moawards.nl

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
MOA

De MOA biedt alle expertise om organisaties te begeleiden naar een professioneel, toekomstbestendig data- en insightmanagement. Zij bestrijkt het hele terrein van het in kaart brengen van het menselijk gedrag en behoefte, ongeacht de methode van dataverzameling en analyse.

Lees meer

Het MOA Expertise Center is een betrouwbaar en deskundig kennisplatform voor professionals die op dit terrein werkzaam zijn. De MOA volgt de trends om voor haar partners een gids te zijn in een veranderend insight management landschap.

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in