Consumenten inzichten telecommarkt
Inzichten rondom de interesse, het gebruik en het orriëntatie- en aankoopgedrag van smartphones
42% vindt de smartphone belangrijker dan de computer voor toegang tot internet
In opdracht van Sanoma heeft onderzoeksbureau No Ties in juli 2019 het telecom onderzoek uitgevoerd.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
96% van de Nederlandse consument heeft een smartphone in bezit. Hoe wordt deze gebruikt? En wat vindt men belangrijk bij de aankoop van een smartphone? Voor mannen gelden andere selectie criteria dan bij vrouwen. Ook is er een vergelijking gemaakt met een onderzoek uit 2017, waar destijds dezelfde vragen zijn gesteld. Zo ervaart in 2019 42% van de ondervraagden de smartphone als belangrijker dan de computer voor toegang tot internet. In 2017 was dit 37%.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
Spotta
Meer resultaten uit het onderzoek lees je hier
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid