Overslaan en naar de inhoud gaan

Vier vragen aan Marjolijn Hoffmans, marketing manager Donald Duck

Donald Duck groeit in zowel print- als online bereik en de vrolijke eend zelf is dit jaar 85 jaar geworden.
#TekenDuck
Donald Duck
#TekenDuck
Donald Duck

Genoeg te vieren!

De nieuwe online bereikcijfers vanuit NOBO zijn net gepresenteerd. Donald Duck is één van de merken die een stevige groei laat zien (In Q2 2019 een groei van +68% tov Q1 2019). Het gaat goed met Donald Duck; Op de print markt laat het merk een groei in zowel oplage als bereik zien (bron: NOM).  Ook het eigen e-commerce platform onderstreept de groei met een verdubbeling van de omzet in de maand juli.

related partner content for mobile comes here

Bovendien viert Donald Duck, de vrolijke eend zelf dit jaar zijn 85e verjaardag. En ter gelegenheid hiervan presenteren Donald Duck Weekblad en het Rijksmuseum de allereerste Donald Duck Kunstcollectie (te koop op Duckstadshop.nl, de Rijkmuseum shop en in vele winkels)

Kortom, genoeg te vieren. Tijd om Marjolijn Hoffmans, marketing manager Donald Duck, het hemd van het lijf te vragen.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Wil jij meeliften op het succes van Donald Duck?

Naast branded content samenwerking of advertenties is het nu ook mogelijk om de tutorials* te sponsoren. Klik hier voor meer informatie.


*tekenvideo’s waarbij de kijker leert om zelf karakters van Disney te tekenen. Marjolijn vertelt hierover in de video.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in