Overslaan en naar de inhoud gaan

Rotterdamse NOSUCH Group wil binnen 5 jaar top 10-speler worden

Na de recente overname van B.made, wil de groep van Teus Baars de komende jaren verder investeren in specialistische bureaus.
Teus Baars
Teus Baars
© NOSUCH Group
Teus Baars
Teus Baars
© NOSUCH Group

NOSUCH Group wil binnen 5 jaar uitgroeien tot een top 10 speler binnen de Nederlandse bureauwereld. Volgens oprichter en eigenaar Teus Baars, is met de recente strategische investering in het digital marketing bureau B.made, de groep nu 100 man groot.

related partner content for mobile comes here

NOSUCH Group zegt hiermee te willen inspelen op de trend dat organisaties op zoek zijn naar één centraal aanspreekpunt met expertise op alle aspecten van de moderne marketing. Baars: ‘Klanten hebben behoefte aan partijen die regie kunnen voeren over meerdere disciplines. Ook volledig kunnen integreren met de interne processen en werkwijzen van de organisatie is tegenwoordig een must. Dit zorgt voor optimale samenwerking en resultaten.’

NOSUCH versus Candid

Baars zegt in de komende jaren meerdere investeringen te willen doen in specialistische MarCom bedrijven. Zijn kralen-rijg-strategie heeft veel weg van het in Amsterdam en Rotterdam gevestigde Candid Group van Gérard Ghazarian. Candid Group voegde deze zomer nog reclamebureau XXS toe aan het gezelschap en telt thans zo’n 200 medewerkers.

Onderdeel van de NOSUCH Group zijn: NOSUCH Agency, NOSUCH On-Site, NS+R en B.made.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in