Overslaan en naar de inhoud gaan

Quinny ontwerpt kotspak en kussenjurk

Dat is weer eens iets anders. Op deze fashionshow geen weelderige jurken, maar kinderwagens en kotsvlekken.
Quinny
Quinny

Ouders kunnen ook heel trendy voor de dag komen. Nee, dat is niet de campagneboodschap van een fashionmerk maar kinderwagenmaker Quinny. Het merk lanceert een kledinglijn die is geïnspireerd op praktische problemen waar ouders tegenaan lopen.

De collectie bestaat uit vijf designs met een knipoog naar het ouderschap. Het reclamebureau achter de lancering en de rebranding is SuperHeroes Amsterdam - dat sinds vorig jaar lead agency is. Het merk wil zichzelf neerzetten als een fashion- en lifestylemerk onder de kinderwagens en richt zich op ouders die samen met hun kinderen vol in het leven staan. De collectie is het nieuwste resultaat van deze richting. 

related partner content for mobile comes here

De kledinglijn is tot stand gekomen op basis van inzichten van vaders en moeders. De boodschap is: je kunt er nog steeds stijlvol bijlopen, ongeacht de uitdagingen die je als ouder dagelijks ondervindt

Gebroken nachten

De kledingstukken zijn ontworpen door designer Marlou Breuls voor Milan Fashion Week. Een greep uit de collectie: een jurk met kussens (een verwijzing naar gebroken nachten), een jumpsuit met grote zakken om kinderspullen mee te nemen, en vaders hoeven zich geen zorgen meer te maken over kotsvlekken; in het pak de ‘Stained Suit’ zitten die er al in.

De kledingshow valt samen met de lancering van Quinnys nieuwe kinderwagenlijn 'NxtGen'. Volgens het merk kun je met deze wagens ‘stijlvol door de stad strollen’.

Quinny
Quinny
Quinny
Quinny
Quinny

Hieronder een eerdere campagne met de 'nieuwe richting' van Quinny die ook is gemaakt door SuperHeroes. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Def Seoi

Being, https://dltutuapp.com/tutuapp-download/ on the life of thung miya.

Kuko Das

Life https://kodi.software/ iw skdkd fder

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in