Overslaan en naar de inhoud gaan

Doei doei gebroeders Coronel

Niets is voor eeuwig, verzekeraar Allianz Direct neemt afscheid van de beroemde en beruchte Tim en Tom Coronel.
Tim en Tom
Tim en Tom

Verzekeraar Allianz Direct (het vroegere Allsecur) neemt afscheid van Tim en Tom Coronel. De twee broers waren jarenlang het boegbeeld van het merk. Omdat Allianz Direct zich breder wil profileren dan alleen autoverzekeringen en een internationaal karakter krijgt, is besloten om na zeven jaar de samenwerking met de autocoureurs te beëindigen.

related partner content for mobile comes here

Tim en Tom zijn nog tot en met december in de Allianz Direct-campagnes te zien om deze naamswijziging onder de aandacht te brengen. ‘We zijn Tim en Tom enorm dankbaar voor hun tomeloze inzet en energie de afgelopen jaren. Mede dankzij hen is het merk Allsecur uitgegroeid tot een begrip in Nederland. De twee iconen waren een belangrijk ingrediënt voor impactvolle campagnes, met als kers op de taart het winnen van een Loden Leeuw en een Effie’, aldus Ron Adams, marketing & sales manager bij Allianz Direct.

De reclames met de gebroeders Coronel waren beroemd en berucht op de Nederlandse televisie. In 2014 wonnen ze een Loden Leeuw voor de 'meest irritante BN'ers in een reclame'. Hieronder een compilatie van Tim en Tom on tour

 Is het een goede zet van Allianz om het merk AllSecur te killen? Vier merkexperts geven hier hun oordeel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Mariet

Dat die Coronels verdwijnen of rustiger aan gaan doen,komt me goed uit,het werd de hoogste tijd.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in