Overslaan en naar de inhoud gaan

McCann Worldgroup grote winnaar Effie Awards Europe

Ten aanzien van de campagne 'Like Brands' 2011-2018 voor Aldi UK.

Gisteravond werden de winnaars van Effie Europe 2019 werden bekendgemaakt  in La Madeleine te Brussel. 

related partner content for mobile comes here

De McCann Worldgroup was dit jaar de grote winnaar met de Agency of the Year Award en de Grand Effie voor hun campagne 'Like Brands' 2011-2018 in opdracht van Aldi UK.

Nederlands tintje

De Play Unified-campagne van het Nederlandse stichting Special Olympics sleepte gisteravond drie keer goud in de wacht voor de categorieën ‘Positive Change Europe- Social Good- Non-Profit’, ‘Small Budget’ en Entertainment Sport, & Leisure'. De campagne is ontwikkeld door LDV United uit Antwerpen en Nederlandse bureau Q&A | Communicatie.
.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in