Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketingexpert Les Binet komt naar Nederland

Hij geeft een presentatie tijdens de DDB Unlimited Performance Day.
Les Binet
Les Binet

Reclamegoeroe Les Binet heeft de afgelopen jaren verschillende boeken geschreven en presentaties gegeven over effectiviteit in reclame. Hij wordt gezien als dé expert op dit gebied en komt op woensdag 10 april 16:00, tijdens de DDB Unlimited Performance Day, een presentatie geven.  

related partner content for mobile comes here

Omnicombureaus Databay, DDB & Tribal en Etcetera zijn sinds 1 januari gefuseerd tot DDB Unlimited. De nadruk ligt op data en performance. Klanten betalen een op kpi’s gebaseerde basisvergoeding. Hiermee wil het bureau zijn klanten ten tijde van technologie en disruptie meer grip op hun marketinginspanningen geven. DDB Unlimited positioneert zichzelf als The Performance Agency’.

Hierop aansluitend organiseert het bureau een terugkerende evenement genaamd ‘The Performance Day’. Dit jaar met Les Binet, head of effectiveness van adam&EveDDB en auteur van ‘The long and the short of it’. Binet heeft honderden Effie-cases in Engeland onderzocht en wetenschappelijk onderzoek gedaan naar de balans tussen brand building en salesactivatie. Na de presentatie gaat Binet onder leiding van Susanne van Nierop, hoofdredacteur van Adformatie, in debat met de zaal en een panel dat bestaat uit Tex Gunning, Michel Schaeffer en Annemarie Joosen.

Het evenement is alleen toegankelijk voor genodigden. Stuur een e-mail naar: info@ddbunlimited.nl

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in