Overslaan en naar de inhoud gaan

Het succesverhaal van Hofkens, de allesreinigers

Door SuperRebel.com ontwikkelde positionering Hofkens is nog succesvoller dan verwacht
Partner
SUPERREBEL.COM

SuperRebel.com is an international creative agency. We develop brave new brands and we energise existing brands. By all means. We are the ultimate agency for entrepreneurs and entrepreneurial marketeers who want to get the best out of their brands. Just like we do with our own brand. #bebrave

Hofkens HIG | De Allesreinigers
De Allesreinigers.
© SuperRebel.com
Hofkens HIG | De Allesreinigers
De Allesreinigers.
© SuperRebel.com

De allesreinigers werken het liefst van 5 tot 9.

Het verhaal van reinigingsbedrijf Hofkens HIG is bijzonder. Ze schakelden SuperRebel.com in voor een nieuwe huisstijl. Maar uiteindelijk verlieten ze het pand met een nieuwe naam, positionering, campagne, website én huisstijl. Het begon allemaal met de vraag, waar staat Hofkens HIG voor?

Er deden allerlei afkortingen de ronde. Van Hofkens International Group tot Hofkens Is Geweldig. Volgens de financiële man is het Hofkens Is Gezond. Volgens de schoonmakers is Hofkens Grondig. Volgens de jonge garde is Hofkens Gruwelijk. Uiteindelijk hebben wij de knoop doorgehakt. Jos Hofkens HIG heeft haar naam veranderd in Hofkens, de Allesreinigers onder de schoonmaakbedrijven. Ze halen nergens hun neus voor op, pakken alles aan. Van de grootste industriehal tot het kleinste kamertje. De Allesreinigers is een geuzennaam, waarmee ze Nederland veroveren. Het staat symbool voor de ondernemerszin en de mentaliteit van de mensen. Niet lullen maar poetsen. Wij zijn Hofkens, de Allesreinigers.

Nathalie Hofkens, Marketing Manager Hofkens HIG: "Ons bedrijf is een begrip in de schoonmaak wereld. Desalniettemin vonden we het tijd om onze huisstijl en campagnes op te frissen. We hebben gekozen voor SuperRebel vanwege het opvallende werk dat ze maken voor andere ondernemers en omdat de mentaliteit van het bureau perfect past bij de mentaliteit van ons bedrijf. We zijn dan ook supertrots op het werk dat we samen hebben gemaakt in de afgelopen jaren. Dit heeft ons enorm geholpen om de volgende stap te zetten."

De nieuwe huisstijl is met succes geïntroduceerd. Met als hoogtepunt de gevel van het bedrijf, waar groot ‘De Allesreinigers’ op staat.

De campagne loopt inmiddels op volle toeren en inmiddels is gebleken dat de nieuwe positionering succesvol is. De omzet groeit sneller dan ooit en het bedrijf haalt haalt veel nieuwe opdrachten binnen uit tal van branches.

Lodewijk Varossieau, CEO SuperRebel.com: "Hofkens HIG heeft ons uitgedaagd om de positionering scherper te maken en de corporate identity aantrekkelijker. Hofkens is een zeer succesvol en strak georganiseerd familiebedrijf. Daarom zijn wij er extra trots op dat juist wij deze opdracht mochten uitvoeren. Hofkens is zeker geen saai schoonmaakbedrijf en wil graag spraakmakend zijn. Daar helpen wij het bedrijf bij. 'De Allesreinigers' kom je steeds vaker tegen. Let maar op. "

De nieuwe website van Hofkens is ontworpen door SuperRebel.com en geproduceerd door EnoRm. Zij zijn ook verantwoordelijk voor de online campagnes. 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
SUPERREBEL.COM

SuperRebel.com is an international creative agency. We develop brave new brands and we energise existing brands. By all means. We are the ultimate agency for entrepreneurs and entrepreneurial marketeers who want to get the best out of their brands. Just like we do with our own brand. #bebrave

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in