Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe brand identity Nationale Opera & Ballet moet de emotie raken

De merkbelofte ‘verenigd in iets groters dan jezelf’ leidde tot een ‘opwaartse en overstijgende beweging’ in de vormgeving.
Part of something greater
Part of something greater
Part of something greater
Part of something greater

Als je het niet had aangetroffen in het persbericht, had je het zelf misschien wel kunnen bedenken; Nationale Opera & Ballet is een merk waar esthetiek en expressie centraal staan. Iets wat tot in elke vezel zit. Dat merk je als je een bezoek brengt aan het kantoor van Nationale Opera & Ballet (in de Stopera natuurlijk), al aan de persoon die je ophaalt bij de ingang, iemand die straalt van esthetiek en expressie. Met die esthetiek en expressie zat het qua vormgeving tot nu toe ook wel snor, maar er waren toch redenen om de merk identiteit (STEVIG) onder de loep te nemen. Kate Harriman, die de rol van Hoofd marketingcommunicatie en publiek vervult bij het huis, legt het uit.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in