Overslaan en naar de inhoud gaan

MediaMarkt nieuwe hoofdpartner Feyenoord

MediaMarkt en Feyenoord tekenen voor een verbintenis van drie jaar.
Feyenoord partnert met MediaMarkt
Feyenoord partnert met MediaMarkt
Feyenoord partnert met MediaMarkt
Feyenoord partnert met MediaMarkt

MediaMarkt Nederland is vanaf het komende seizoen de nieuwe hoofdpartner van Feyenoord. Het partnerschap, dat van kracht wordt op 1 juli 2024 en loopt tot en met 30 juni 2027, werd officieel bekrachtigd tijdens een persconferentie in De Kuip.

related partner content for mobile comes here

Een van de redenen die de partijen noemen waarom ze elkaar gevonden hebben, is dat het hoofdkantoor van MediaMarkt Benelux is gevestigd in Rotterdam. Daarnaast delen MediaMarkt en Feyenoord een no nonsense-cultuur en staan ze midden in de maatschappij, aldus Remko Rijnders, ceo van MediaMarkt Benelux. Reijnders: ‘We herkennen ons sterk in de grote ambities, de passie, cultuur en mensgerichtheid van Feyenoord.’ Het partnership zal onder meer zichtbaar zijn op de shirts van het eerste mannenelftal, de trainingskleding voor Europese wedstrijden, shirts van het vrouwenteam en die van de jeugd.

Betrokken

Het partnerschap omvat ook betrokkenheid bij verschillende maatschappelijke projecten en goede doelen, waarbij beide partijen hun steun zullen verlenen. MediaMarkt zal ook het vrouwenteam en de jeugd van Feyenoord ondersteunen, waarmee het belang van diversiteit en inclusie moet worden benadrukt.

MediaMarkt, dat actief is in 11 landen in Europa, ziet veel aansluiting bij de internationale ambities van Feyenoord. Remko Rijnders van MediaMarkt benadrukte het belang van de samenwerking: 'We herkennen ons sterk in de grote ambities, de passie, cultuur en mensgerichtheid van Feyenoord.'

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in