Data & Insights Marketeers zijn als mijn vriendin die hyperrationeel haar keuzes maakt, maar altijd de verkeerde
Premium Bureaus Plus lanceert campagne zonder tussenkomst bureau De eind vorig jaar begonnen marketingdirecteur Matthijs Moeken gooit het over een andere boeg.
Partnerbijdrage Adverteren in podcasts: richtlijnen voor optimale impact Gebaseerd op Podcast Impact Studies van Tonny Media en MeMo² a Kantar company.
Merkstrategie Jumbo start grootschalig initiatief voor betere buurten Bewoners rondom 700 winkels kunnen buurtinitiatieven aandragen voor financiële bijdrage.
Digital transformation Zet je schrap voor de hybride realiteit De huidige hype rondom AI is slechts een voorbode van de veranderingen die eraan komen.
Merkstrategie MediaMarkt nieuwe hoofdpartner Feyenoord MediaMarkt en Feyenoord tekenen voor een verbintenis van drie jaar.
Premium Bureaus Plus lanceert campagne zonder tussenkomst bureau De eind vorig jaar begonnen marketingdirecteur Matthijs Moeken gooit het over een andere boeg.
Partnerbijdrage Adverteren in podcasts: richtlijnen voor optimale impact Gebaseerd op Podcast Impact Studies van Tonny Media en MeMo² a Kantar company.
Merkstrategie Jumbo start grootschalig initiatief voor betere buurten Bewoners rondom 700 winkels kunnen buurtinitiatieven aandragen voor financiële bijdrage.
Digital transformation Zet je schrap voor de hybride realiteit De huidige hype rondom AI is slechts een voorbode van de veranderingen die eraan komen.
Merkstrategie MediaMarkt nieuwe hoofdpartner Feyenoord MediaMarkt en Feyenoord tekenen voor een verbintenis van drie jaar.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid