Overslaan en naar de inhoud gaan

(UPDATE) Eric-Jan Doorenbosch verlaat KPN

Nog geen maand na het begin van de omstreden pitch om het KPN-account, stapt de initiator daarvan op. Directeur Marketing Consumentenmarkt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat melden diverse goed ingevoerde bronnen. Doorenbosch, sinds 2005 werkzaam bij KPN, haalde veel overhoop toen hij op 3 september het pitchbesluit bekend maakte. Doorenbosch lichtte toe: ‘De afgelopen periode hebben wij de basis gelegd voor een nieuwe koers, met heldere doelstellingen. Er zijn consumentenonderzoeken geweest en we hebben onze merkstrategie aangescherpt. De volgende stap is dat wij ons breed gaan oriënteren op de vraag wat de consequenties zijn voor de communicatiestrategie.’ Het nieuws over de KPN-pitch zorgde voor veel ophef:

related partner content for mobile comes here





UPDATE:
KPN bevestigt het vertrek van Eric-Jan Doorenbosch. Hij wordt per 1 januari opgevolgd door Coen Olde Olthof, nu nog Senior Vice President KPN Online.
Woordvoerder Maurice Piek van KPN Mediarelaties: 'Eric-Jan Doorenbosch en Coen Olde Olthof zullen de pitch samen leiden en tot een goed einde brengen.'
Bij KPN intern zijn de mensen gisteren geïnformeerd, evenals de aan de pitch deelnemende bureaus Lemz, N=5 en FHV BBDO.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in