Overslaan en naar de inhoud gaan

Kijktip: Stockholm House Equalizer

Adformatie vroeg Pop the Campaign deze week iedere dag een kijktip te geven. Vandaag de eerste bijdrage, uit Zweden.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Michael Kouwenhoven en Dimitri Hubregtse van : ‘Wanneer je een nieuw Hifi-systeem aanschaft, wil je hem wel goed kunnen testen. Maar gehorige huizen of klagende buren zorgen er vaak voor dat je niet de volumeknop helemaal open kunt draaien. Het Zweedse Åkestam Holst ontwikkelde daarom een speciale huizensite voor retailer Pause (die eerder televisies liet stelen voor een ).

related partner content for mobile comes here

‘Op de site kun je met een zeer eenvoudige interface te koop staande woningen vinden. Dankzij een zelf ontwikkeld algoritme, kun je vervolgens direct inzien hoe ver je de volumeknop kunt opendraaien, voordat buren direct voor je deur staan. Tegelijkertijd kun je het daarvoor perfecte Hifi-systeem bekijken.

‘De campagne en bijbehorende website maken op innovatieve en creatieve wijze gebruik van wat hun doelgroep (liefhebbers van goede audio-apparatuur) belangrijk vindt. Door het algoritme te koppelen aan een huizensite, creëer je eerder een nieuwe dienst – noem het een brand utility – dan een campagne.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in