3.000ste artikel op MobileMarketing.nl
Alle dank gaat uit naar:
August de Vocht(Gemoro Mobile Media),Bart Zoetmulder (Veronica), Marc Veuger (Two Screen), Naos Wilbrink(aFrogleap), Roel van Eersel(Mocreate),Don Fontijn (Maddle),Hans Peter Harmsen (Oberon Interactive),Humphrey Fredriksz (Sharewire), Jordy Bossen (MobGen), Kevin Quint (VGZ),Paul Appelhof (Adrime), Humprhy Stuffertz(geenreclamebureau.nl), Saskia Delfgaauw (DQ&A Group), Elles de Boorder(CONCEPTS2GO), Stefan Smit(Viva la Media), Wouter Houtman(Zorgmarketeers/ Zilveren Kruis), Lukas Pauka (TMG/Hyves), Marc Bergers(Admitter), Leon de Wildt (Black Rooster),Mirjam Luijten (PINCH), Arjan Dost(BigTenFour), Niels de Groot(Freespee),Frans Hendrikx(Omnisense),Antje Meindersma (Alledaags), Anette Schoul(Service2media), Ingmar Larsen(Ingmarlarsen.com), Maykel Willemsen(Maykel.nl/ VARA), Jochem de Klein (Jomble Marketing Services), Jeroen de Rooij (MIC), Christian Gravemaker (MobGen), Guido Gerritsen (vanguido!), Patrick Petersen (AtMost), Hans van Dijk (Skiptintro), Boudewijn Broekhuijse (Appsalad), Ruben van Eijk (Red Hot Minute) Jasper Olieroock (mobtzu), Rogier van den Heuvel (Velti), Rory de Graaf (VX Company), de adverteerders, de Adfo Groep redactie en alle gast bloggers.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid