Mercedes-Benz lanceert fuel duel challenge


De challenge wordt vandaag om 9.00 uur live gestreamd en is aangejaagd via tv, pre-rolls, online en DM. Aanleiding is dat de Mercedes-Benz Sprinter is vernieuwd. Met de door N=5 gemaakte game wil het merk aantonen zuiniger te zijn.
De sprinter neemt het op tegen een aantal tegenstanders zoals een konijn, aggregaat, heftruck, etc. Wie goed raadt welke het het langste volhoudt, maakt kans op een jaar lang gratis rijden in de nieuwe Sprinter.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Credits
Opdrachtgever: Mercedes-Benz
Verantwoordelijk bij klant: Mark Horsten, Babette van Lieshout
Bureau: N=5
Creatie: Lukas van de Ven, Olaf van der Geld, Jasper Diks, Ed van Bennekom
Copy: Nienke Oosterbaan, Hans Adelaars
Design: Chris van de Werff
Account: Judith Lavalette, Nadine Marcar
Strategie: Marc Pieterse
Design & development: MediaMonks
Producers: Barbara Leusink, Guy van der Hoop, Casper Reus
Productie streaming: Corrino
Postproductie: Hectic Electric
Sound: Wim Vonk
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid