Overslaan en naar de inhoud gaan

Mercedes-Benz lanceert fuel duel challenge

Mercedes-Benz neemt het in de Fuel Duel Challenge op tegen een aantal tegenstanders.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De challenge wordt vandaag om 9.00 uur en is aangejaagd via tv, pre-rolls, online en DM. Aanleiding is dat de Mercedes-Benz Sprinter is vernieuwd. Met de door N=5 gemaakte game wil het merk aantonen zuiniger te zijn.

related partner content for mobile comes here

De sprinter neemt het op tegen een aantal tegenstanders zoals een konijn, aggregaat, heftruck, etc. Wie goed raadt welke het het langste volhoudt, maakt kans op een jaar lang gratis rijden in de nieuwe Sprinter.

Credits
Opdrachtgever: Mercedes-Benz
Verantwoordelijk bij klant: Mark Horsten, Babette van Lieshout
Bureau: N=5
Creatie: Lukas van de Ven, Olaf van der Geld, Jasper Diks, Ed van Bennekom
Copy: Nienke Oosterbaan, Hans Adelaars
Design: Chris van de Werff
Account: Judith Lavalette, Nadine Marcar
Strategie: Marc Pieterse
Design & development: MediaMonks
Producers: Barbara Leusink, Guy van der Hoop, Casper Reus
Productie streaming: Corrino
Postproductie: Hectic Electric
Sound: Wim Vonk

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in