Hearst reorganiseert
Hearst centraliseert de redacties en gaat meer content gebruiken van zusterbladen in andere landen. Luc van Os, directeur van Hearst Nederland, zegt dat er ook meer energie gestoken wordt in de online presentie van de merken (onder andere Elle, Quote, Red en Esquire).
De redacties van de meeste bladen van Hearst worden teruggebracht tot een kernbezetting. Daarnaast gaan centrale redacties, die gebouwd zijn rond thema's zoals mode, beauty en human interest, voor meerdere titels werken.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisHearst reorganiseert omdat zowel de lezers- als advertentiemarkt tegenvalt. Volgens Van Os is de advertentiemarkt in de eerst helft van dit jaar gekrompen met 15 procent. De directeur: 'We hebben lang gewacht met ingrijpen maar kunnen nu niet meer wachten.’
Van Os zegt dat hij het stopzetten van titels zo lang mogelijk wil uitstellen. 'Maar dan moet de omzetdaling wel een keer ophouden.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidJust follow me on this web link and get the very amazing and interesting snipping tool update i am sore you like this new and latest details.