Doritos maakt ‘Crash the Super Bowl’ internationaal
In voorgaande jaren konden alleen Amerikanen deelnemen aan de wedstrijd. Door het internationaal te maken wil Doritos de kwaliteit van de inzendingen verhogen, vermoedt de Amerikaanse site Adage.
De kernelementen van het programma blijven hetzelfde. Het merk zendt twee user-generated-spots uit gedurende de Super Bowl: één gekozen door het publiek, één door Doritos’ marketingteam. De beide winnaars mogen bovendien meewerken aan de film Marvel's The Avengers: Age of Ultron.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaDe prijzen worden gebaseerd op het aantal stemmen van de fans. De winnaar krijgt 1 miljoen dollar, de nummer 2 krijgt 50,000 dollar.
Het maketingbudget gaat omhoog, waarbij PepsiCo vooral meer uitgeeft aan digital media en pr om de wedstrijd wereldwijd te promoten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid