Overslaan en naar de inhoud gaan

Doritos maakt ‘Crash the Super Bowl’ internationaal

Het jaarlijkse project van Doritos ‘Crash the Super Bowl’ gaat internationaal. In alle 46 landen waar de chips worden verkocht kunnen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In voorgaande jaren konden alleen Amerikanen deelnemen aan de wedstrijd. Door het internationaal te maken wil Doritos de kwaliteit van de inzendingen verhogen, vermoedt de Amerikaanse site Adage.

related partner content for mobile comes here

De kernelementen van het programma blijven hetzelfde. Het merk zendt twee user-generated-spots uit gedurende de Super Bowl: één gekozen door het publiek, één door Doritos’ marketingteam. De beide winnaars mogen bovendien meewerken aan de film Marvel's The Avengers: Age of Ultron.

De prijzen worden gebaseerd op het aantal stemmen van de fans. De winnaar krijgt 1 miljoen dollar, de nummer 2 krijgt 50,000 dollar.

Het maketingbudget gaat omhoog, waarbij PepsiCo vooral meer uitgeeft aan digital media en pr om de wedstrijd wereldwijd te promoten.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in