Campagne voor meer waardering voor nieuws
Deze week is een bewustwordingscampagne van start gegaan om het Nederlandse publiek te wijzen op de waarde van nieuws. 39 nieuwstitels…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De advertenties illustreren wat we zouden missen als de nieuwsmedia er niet waren. NDP Nieuwsmedia, de brancheorganisatie voor nieuwsbedrijven, is de drijvende motor achter de campage.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
‘Zonder nieuwsmedia had ons wereldbeeld nogal wat witte vlekken vertoond. Ja, dat wist u waarschijnlijk al. Maar soms weten we iets waar we ons niet altijd bewust van zijn.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOp #afzenders" title="jehoofdsponsor.nl">jehoofdsponsor.nl staan alle deelnemende media vermeld. In het najaar start marketingplatform Cebuco en educatieplatform Nieuws in de klas met afgeleide campagnes die zich richten op de advertentiemarkt en het onderwijs.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid