Overslaan en naar de inhoud gaan

Weber Shandwick versterkt digitale lobbypoot

Weber Shandwick Nederland versterkt zijn team met twee pa-adviseurs, Thijs van Brussel en Benjamin Livestro. Het investeert daarmee verder…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van Brussel heeft een achtergrond in de journalistiek en veel kennis van het Nederlands medialandschap. De afgelopen jaren was hij daarnaast als projectmanager en juridisch adviseur betrokken bij een publiek-private samenwerking in Tanzania.

related partner content for mobile comes here

Livestro werkte drie jaar als medewerker in de Tweede Kamer voor Halbe Zijlstra (VVD), waar hij zich bezig hield met de Nederlandse energie- en zorgsector en het hoger onderwijs. Ook had hij zijn eigen adviespraktijk in de energiesector, IT en telecom en de cultuur. Livestro was eerder werkzaam als freelance journalist voor HP/De Tijd.

Corporate aanwinsten
Weber Shandwick vergroot daarnaast haar corporate-praktijk met Marieke Bakker en Rob Hermans. Bakker wordt in het corporate communications-team verantwoordelijk is voor het beheren en opzetten van sociale-mediacampagnes en online communities. Marieke Bakker deed uitgebreide ervaring op als mediaproducer voor onder meer voor ABN Amro KPN, ProRail, Menzis en Oxfam Novib.

Rob Hermans voltooide eerder dit jaar IBCoM, een Engelstalige communicatieopleiding aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. Hij deed ervaring op in bedrijfscommunicatie en de journalistiek. Gedurende zijn uitwisseling aan de University of Mississippi specialiseerde hij zich in corporate pr en werkte mee aan diverse lokale campagnes.

Geïntegreerd advies
Met de uitbreiding versterkt Weber Shandwick Nederland de kennis, capaciteit en het netwerk van haar public affairs- en corporate teams. 'Er is een sterk toenemende behoefte aan een cross-practice aanpak, waarbij onze klanten een geïntegreerd advies van pa, pr en corporate communicatie vragen', aldus Annick Boyen, managing director Weber Shandwick Nederland

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in