Nieuwsmedia komen met bewustwordingscampagne


De nieuwsbedrijven willen het Nederlandse publiek bewust(er) maken van de waarde van nieuws. De uitingen verschijnen op de websites, in de dag- en weekbladen en op de zenders van de deelnemende nieuwsbedrijven. Het belang van de journalistiek staat centraal. De advertenties illustreren wat we zouden missen als de nieuwsmedia er niet waren.
NDP Nieuwsmedia, de brancheorganisatie voor nieuwsbedrijven, heeft het initiatief genomen tot de ontwikkeling van de bewustwordingscampagne om de waarde van nieuws, op persoonlijk en maatschappelijk vlak, te benadrukken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVanaf vandaag is ook de website jehoofdsponsor.nl live. Hierop vinden bezoekers een beknopte toelichting op de campagne en een overzicht van alle uitingen.
Cebuco en Nieuws in de klas zullen afgeleide campagnes voor de advertentiemarkt en het onderwijs ontwikkelen. Deze campagnes beginnen in het najaar.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid