Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwsmedia komen met bewustwordingscampagne

"De nieuwsmedia. Je hoofdsponsor." Dat is de pay-off van de bewustwordingscampagne die 39 nieuwstitels vandaag introduceren. Ara heeft de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwsbedrijven willen het Nederlandse publiek bewust(er) maken van de waarde van nieuws. De uitingen verschijnen op de websites, in de dag- en weekbladen en op de zenders van de deelnemende nieuwsbedrijven. Het belang van de journalistiek staat centraal. De advertenties illustreren wat we zouden missen als de nieuwsmedia er niet waren.

related partner content for mobile comes here

NDP Nieuwsmedia, de brancheorganisatie voor nieuwsbedrijven, heeft het initiatief genomen tot de ontwikkeling van de bewustwordingscampagne om de waarde van nieuws, op persoonlijk en maatschappelijk vlak, te benadrukken.

Vanaf vandaag is ook de website live. Hierop vinden bezoekers een beknopte toelichting op de campagne en een overzicht van alle uitingen.

Cebuco en Nieuws in de klas zullen afgeleide campagnes voor de advertentiemarkt en het onderwijs ontwikkelen. Deze campagnes beginnen in het najaar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in