Comeback SBS?
Een eerste zwaluw maakt geen zomer, maar de kijkcijfers van gisteravond, zo aan het begin van het seizoen, zijn hoopgevend voor SBS.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Twee programma's in de top drie, en drie in de top tien, dat zijn statistieken waar de programmadirectie lange tijd alleen maar van mocht dromen. De kick-off van het tweede seizoen van Dokter Tinus was goed voor 1,1 miljoen kijkers (tweede plek) en het doorkijkeffect op Waar is De Mol was goed: 993 duizend kijkers. Hart van Nederland - straks de concurrent van Humberto Tans late night show - was zelfs het op één na best bekeken programma: 1,2 miljoen kijkers.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Hiermee wist het een marktaandeel van 13,6 procent in prime time te verwezenlijken en wist het RTL4 (13,3 procent) voor te blijven. Nederland 1 had het hoogste marktaandeel: 19,4 procent.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting KijkOnderzoek
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid