Overslaan en naar de inhoud gaan

Comeback SBS?

Een eerste zwaluw maakt geen zomer, maar de kijkcijfers van gisteravond, zo aan het begin van het seizoen, zijn hoopgevend voor SBS.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Twee programma's in de top drie, en drie in de top tien, dat zijn statistieken waar de programmadirectie lange tijd alleen maar van mocht dromen. De kick-off van het tweede seizoen van Dokter Tinus was goed voor 1,1 miljoen kijkers (tweede plek) en het doorkijkeffect op Waar is De Mol was goed: 993 duizend kijkers. Hart van Nederland - straks de concurrent van Humberto Tans late night show - was zelfs het op één na best bekeken programma: 1,2 miljoen kijkers.

related partner content for mobile comes here

Hiermee wist het een marktaandeel van 13,6 procent in prime time te verwezenlijken en wist het RTL4 (13,3 procent) voor te blijven. Nederland 1 had het hoogste marktaandeel: 19,4 procent.

Bron: Stichting KijkOnderzoek

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in