
Twee programma's in de top drie, en drie in de top tien, dat zijn statistieken waar de programmadirectie lange tijd alleen maar van mocht dromen. De kick-off van het tweede seizoen van Dokter Tinus was goed voor 1,1 miljoen kijkers (tweede plek) en het doorkijkeffect op Waar is De Mol was goed: 993 duizend kijkers. Hart van Nederland - straks de concurrent van Humberto Tans late night show - was zelfs het op één na best bekeken programma: 1,2 miljoen kijkers.
Hiermee wist het een marktaandeel van 13,6 procent in prime time te verwezenlijken en wist het RTL4 (13,3 procent) voor te blijven. Nederland 1 had het hoogste marktaandeel: 19,4 procent.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensBron: Stichting KijkOnderzoek
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee