Overslaan en naar de inhoud gaan

Abercrombie & Fitch uit de gratie

Het vooral bij Amerikaanse tieners populaire modemerk Abercrombie & Fitch is in korte tijd flink uit de gratie geraakt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De beurswaarde van het bedrijf is sinds vorige week al 15% gekelderd nadat flink tegenvallende kwartaalcijfers, door tegenvallende winkelverkopen bekend werden gemaakt.

related partner content for mobile comes here

Volgens persbureau heeft er onder de jeugd een verschuiving in uitgaven plaatsgevonden. Ze zouden hun kleding nu kopen bij goedkopere kledingmerken als Zara, Gap en H&M, omdat ze meer geld willen besteden aan de aankoop van smartphones, gadgets en audioapparatuur.

Daarnaast wijst Reuters op opmerkingen van topman Mike Jeffries, dat lelijkerds, dikkerds en 'iedereen met een maat groter dan large, maar een andere kledingzaak moest gaan zoeken'.

Vorig jaar opende A&F onder enorme belangstelling van vooral tieners een winkel in Amsterdam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in